تابناک-رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان از افزایش شمار تایید صلاحیت‌های انتخابات در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 13 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در نشست با خبرنگاران اظهارداشت:شمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها با تایید دو داوطلب دیگر به ۶۷۳ و شمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا‌ها نیز با تایید ۱۶ نفر دیگر به هفت هزار و ۸۱۱ نفر افزایش یافت.

علی رئوفی افزود: در سراسر هرمزگان هزار و ۵۵۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که هزار شعبه آن ثابت و ۵۵۶ شعبه سیار است.
به گفته رئوفی، در هزار و ۳۲۱ روستای استان انتخابات برگزار می‌شود.

وی در خصوص تعداد شعب اخذ رای سیار مناطق صعب العبور استان نیز گفت: برای مناطق صعب العبور استان شامل مناطق صعب العبور شهرستان رودان ۸ شبعه سیار، شهرستان بشاگرد ۳۵ شعبه سیار، جاسک ۷ شعبه سیار، سیریک یک شعبه سیار، در میناب ۱۵ شعبه سیار و در شهرستان حاجی آباد ۴۰ شعبه سیار پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: صندوق‌های اخذ رای به جزایر استان همچون هنگام، لارک، تنب بزرگ و کوچک و هندورابی در روز برگزاری انتخابات از طریق شناور و در صورت نامساعد بودن شرایط جوی از طریق بالگرد ارسال می‌شود.

به گفته علی رئوفی، افراد دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران و ۱۸ سال تمام می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها در ۲۸ خرداد شرکت کنند.

وی گفت: در روز برگزاری انتخابات به همراه داشتن شناسنامه و کد ملی الزامی است و ادارات ثبت احوال آماده ارائه کد ملی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: همه امکانات اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات در هرمزگان پیش بینی شده و استان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه در ۲۸ خرداد است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار