رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:
تابناک-رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: شعب اخذ رای برای کاهش تجمع و انجام سریع امور افزایش می یابد.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳ 12 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در جلسه ستاد انتخابات استان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران با اشاره به اهمیت انتخابات، عنوان کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت بسزایی در سطح ملی و بین المللی برخوردار است.

وی در همین خصوص افزود: فشارهای اقتصادی، تحریم، تورم و بیماری کرونا برگزار انتخابات ۲۸ خرداد را با سایر انتخابات های برگزار شده متفاوت کرده است .

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: دشمنان با بسیج امکانات رسانه ای و دامن زدن به شایعات در پی دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات هستند که اهداف آنها در عمل با حضور مردم محقق نخواهد شد.

رئوفی افزود: ایجاد شور انتخاباتی در جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و رسالت اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها در این زمینه بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها با آمادگی کامل و شبانه روزی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در صحنه باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در شهر بندرعباس مهیا باشد تا این مهم با کمترین مشکل محقق شود.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، گفت: با توجه شرایط خاص آب و هوایی استان از هم اکنون سیستم های سرمایشی مناسب در محل های برگزاری انتخابات پیش بینی شود.

رئوفی افزود: با افزایش شعب های اخذ رای تلاش می شود از ایجاد تجمع جلوگیری شود و مردم در کمترین زمان ممکن رای خود را به صندوق بی اندازند.

وی خاطرنشان کرد: مردم هرمزگان با وجود همه مشکلات در روز انتخابات برای دفاع از کیان کشور و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب همچون گذشته در صحنه خواهند بود و از رهبری و انقلاب پشتیبانی خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار