تابناک-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان میزان فطریه را بر اساس قوت غالب گندم 22 هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 12 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر و همگام سراسر کشور نماز عید فطر در بندرعباس به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس اقامه می شود.


ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر بندرعباس با اعلام خبر برگزاری نماز عید فطر بر حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرده و از مومنین و روزه داران درخواست کرده است برای شرکت در نماز عید مسائل بهداشتی را رعایت کنند.


در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز عید فطر بندرعباس آمده است:
ستاد برگزاری نماز عيد سعيد فطر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از شهروندان خداجوی بندرعباسی دعوت به عمل می‌آورد تا در روز عید سعید فطر با به همراه داشتن زیر انداز و سجاده شخصی درمراسم پرفضيلت نماز عيد سعید فطر که به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از ساعت ۶ صبح همزمان با طلوع آفتاب و با قرائت دعای پرفیض ندبه واقع در چهار راه شهید مطهری (خیابان جنب مسجد جامع) بندرعباس اقامه خواهد شد حضور بهم رسانند.

در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر بندرعباس از مومنین نمازگزارخواسته شده، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نماز عید سعید فطر در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.


همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس میزان فطریه را اعلام کرد.

وی بیان کرد: میزان زکات فطریه در هرمزگان با قوت غالب گندم معادل 22 هزار تومان و افرادی که قوت غالب آن‌ها برنج بوده نیز برای هر نفر 77 هزار تومان است.

عبادی زاده تاکید کرد: اگر خانواده‌ای پدر گندم و فرزندان برنج مصرف کرده‌اند می‌توانند براساس قوت غالب هر یک از اعضای خانواده فطریه را براساس قوت غالب بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان داشت: میزان کفاره غیرعمد نیز به ازای هر روز 5 هزار تومان و میزان کفاره روزه عمد به ازای هر روز 300 هزار تومان تعیین شده است.

میزان فطریه در استان هرمزگان اعلام شد/نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود


انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار