تابناک- رئیس پلیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بصورت هوشمند توسط دوربین ها ودر نقاط فاقد دوربین توسط نیروهای پلیس در ایام پیش رو خبرداد.
کد خبر: ۹۶۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 10 May 2021

 

به گزارش تابناک از هرمزگان، سرهنگ"مجید صالح پور" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا وابلاغیه وزارت کشور،ممنوعیت های تردد از ساعت14روز سه شنبه مورخه 21 اردیهشت تا ساعت12 روز شنبه 25 اردیبهشت در تمامی نقاط و محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس راهور اعمال واجرایی می شود.

وی افزود: در این طرح تردد خودروهای شخصی بصورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط ماموران پلیس راه و راهور کنترل واعمال قانون خواهدشد.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در اجرای این ممنوعیت ماموران پلیس بطورطبیعی با ارائه تذکر شفاهی سعی در پیشگیری از سفرها خواهند داشت و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان ،به ناچار اعمال قانون صورت می گیرد.

سرهنگ صالح پور اظهار داشت : ناوگان حمل ونقل عمومی و بار ومسافر وهمچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجای مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند،فاقد ممنوعیت تردد می باشند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد:قطعا مجوزهایی از سوی فرمانداری ها قبل از ورود به این ایام برای پزشکان،کادر درمان وبرخی مشاغل خاص صادر شده است، چنانچه دارای اعتبار باشند از این قاعده مستثنی هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  هرمزگان خاطر نشان کرد:جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان،در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزارتومان و محدودیت های شبانه نیز از ساعت 22 الی 3 بامداد مبلغ 200 هزار تومان می باشد.

سرهنگ" صالح پور" در پایان از عموم مردم خواست حتما به مقررات ابلاغی توجه جدی داشته باشند و از سفرهای غیرضرور در سطح شهرها به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ جان خود ودیگر هم وطنان جدا خوداری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار