تابناک-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: بسیاری از گروه های هدف در استان هرمزگان واکسن کرونا دریافت کرده اند و از فردا گروه جدیدی واکسیناسیون را آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 10 May 2021

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: همزمان با استان های سراسر کشور واکسیناسیون گروه های پرخطر در استان هرمزگان نیز آغاز شده است و برخی از گروه های هدف واکسن کووید 19 را دریافت کردند.


وی افزود: از ابتدای آغاز واکسیناسیون در استان هرمزگان 27 هزار و 577 نفر از ساکنین استان هرمزگان که در گروه های پر خطر ابتلا به بیماری کووید 19 قرار داشتند واکسینه شدند.


نوروزیان تاکید کرد: پرسنل بهداشت و درمان، پاکبانان، کارکنان آرامستان، پرسنل اورژانس، سالمندانی که در سرای سالمندان هستند و سالمندان بالای 80 سال استان در مراحل قبلی واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند.


وی خاطرنشان کرد: از فردا سه شنبه عملیات واکسیناسیون گروه جدیدی از افراد ساکن در استان آغاز خواهد شد که سالمندان 75 تا 80 سال می باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تاکید کرد: شهروندان در اولویت سنی 75 الی 80 سال برای شرکت در واکسیناسیون نیاز به ثبت نام ندارند و خود دانشگاه علوم پزشکی برای انجام واکسیناسیون با آن ها تماس خواهد گرفت.


انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار