تابناک-احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکزی استان هرمزگان با تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش خواستار برگزاری امتحانات دانش آموزان به صورت مجازی شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 10 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم شریف بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تذکری به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستار تجدید نظر در برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان شد.

متن کامل نامه احمد مرادی به وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر حاجی میرزایی
وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام و احترام
عطف به اعلام آن وزارتخانه مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم پایان ترم دانش آموزان کشور، از آنجایی که برگزاری امتحانات مذکور در هر منطقه از استان های کشور به لحاظ شرایط خاص و پیک چهارم کرونا باعث نگرانی شدید اولیا دانش آموزان را فراهم آورده است و اصرار به انجام این آزمون به صورت حضوری می تواند خسارات جبران ناپذیر روحی و جسمی و حتی افت تحصیلی دانش آموزان را به همراه داشته باشد از طرفی نیز کلیه معلمان و مدیران و مسئولان استانی و محلی از این تصمیم نارضایتی خود را اعلام داشته اند.
علی هذا با عنایت به اهمیت موضوع لطفا دستور فرمایید در فرصت موجود ترتیبی اتخاذ شود تا امتحانات ذکر شده به روش های اجرایی و راهبردی موثر از طریق بستر مجازی برگزار گردد.

تذکر نماینده هرمزگان به وزیر آموزش و پرورش/امتحانات به صورت مجازی برگزار شود
انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار