تابناک-مدیرکل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از بهره برداری مجموعه امداد و نجات مرکز استان خبر داد و گفت: با افتتاح این مجموعه که شامل 2 انبار بزرگ است مشکل ذخیره اقلام امدادی در سطح استان مرتفع می شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 09 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، مختار سلحشور مدیرکل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در نشست با خبرنگاران گفت: تقریبا در همه اموری که به تامین احترام به سلامت انسان ها مربوط می شود جمعیت هلال احمر ماموریت هایی را ترسیم کرده است و به حد بضاعت در این امور ایفای نقش کرده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در سال 99 افزود: سال 99 همه گیری کرونا موجب شد که خدمات بیشتر رنگ و بوی کرونایی بگیرد و در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس باشد.


سلحشور بیان کرد: در قالب طرح سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی 1126 تیم فعال از هلال احمر استان هرمزگان مشارکت داشتند و طی آن از مراکز مختلف بازدید انجام دادند که هم اکنون نیز ادامه دارد.


 مدیرکل هلال احمر هرمزگان تاکید کرد: این هفته همزمان با هفته هلال احمر و فرارسیدن عید فطر 2 خبر خوب برای مردم استان داریم که اولین آن ها افتتاح مجموعه امداد و نجات در مرکز استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: این مرکز شامل 2 انبار به مساحت هرکدام 732 متر مربع و یک ساختمان به مساحت 650 متر مربع در زمینی با مساحت 15 هزار متر مربع ساخته شده است که مشکل انبار مواد و اقلام ضروری امدادی در استان را برطرف می کند.

 

سلحشور تاکیدکرد: افتتاح ساختمان امداد و نجات در رویدر دومین خبر خوب است که 250 متر مکعب است و توسط خیرین ساخته و توسط هلال احمر تجهیز شده است.


انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار