فریدون همتی در نشست پشتیبانی و مانع‌زدایی در شرکت بناگستر کرانه تاکید کرد:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های مسئول باید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید و فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را با جدیت انجام دهند و ما نیز در مجموعه استانداری و مدیریت عالی استان هرمزگان، حمایت لازم را در این زمینه خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 16 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، فریدون همتی در نشست پشتیبانی و مانع‌زدایی که در شرکت بناگستر کرانه برگزار شد، عنوان کرد: رونق فعالیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، موجب افزایش بهره‌وری، ایجاد اشتغال، درآمدزایی و ارزآوری برای کشور می‌شود.

 

وی ادامه داد: دستگاه‌های مسئول باید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید و فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را با جدیت انجام دهند و ما نیز در مجموعه استانداری و مدیریت عالی استان هرمزگان، حمایت لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

 

استاندار هرمزگان افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و کار کنیم که توانمندی بخش خصوصی برای ارتقای تولید و ایجاد اشتغال، افزایش یابد و این توانمندی، سرمایه ملی برای کشور خواهد بود.

 

همتی تصریح کرد: دولت باید سیاست گذاری و نظارت کند و فعالیت‌های اقتصادی باید به بخش خصوصی، مردمی و تعاونی‌ها سپرده شود.

 

وی گفت: باید با پشتیبانی و مانع‌زدایی، برای بخش خصوصی ایجاد انگیزه کنیم تا فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ما مدیران باید تصمیمات خوبی اتخاذ کنیم که موجب گشایش در کارها شود.

 

استاندار هرمزگان، عصر جمعه از پروژه های سرمایه گذاری شرکت بناگستر کرانه، بازدید کرد.

 

فاز دوم سوخت رسانی ریلی، تجهیز و بهره برداری فاز تکمیلی اسکله فولاد، تکمیل پروژه دریافت و پردازش مواد زاید حاصل از عملیات کشتی ها و تکمیل پروژه قیر آذرخش از پروژه های در دست احداث این شرکت است.

 

در نشست پشتیبانی و مانع زدایی نیز، مشکلات و درخواست‌های این شرکت شامل اعطای تسهیلات برای تکمیل طرح مخازن و تامین سیمان برای تکمیل طرح ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار