سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:
تابناک- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: وضعیت بیماران بستری در بیمارستان‌های هرمزگان به نحوی است که هر روز میزان بستری‌ها بسیار بیشتر از ترخیصی هاست و مجبوریم روزانه بخش‌های بستری بیشتری برای بیماران کرونایی ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 15 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،دکتر فاطمه نوروزیان اظهار داشت: بستری‌های ناشی از کرونا در استان هرمزگان بازهم سه رقمی شد و با بستری شدن ۱۱۱ بیمار جدید شمار کل بستری‌ها به ۳۸۶ نفر رسید.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه از مجموع بستری ها، ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز دو نفر دیگر در استان بر اثر کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان در استان از آغاز شیوع کرونا تاکنون به ۱۰۸۵ نفر رسید.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون شمار بیماران قرنطینه ای هرمزگان با افزایش نگران کننده‌ای به ۵۰۷۱ نفر رسیده است، اظهار کرد: شهروندان از برگزاری سفره‌های افطار دورهمی در ایام ماه مبارک رمضان خودداری کنند و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این ایام حتما از دورهمی‌ها و افطارهای خانوادگی پرهیز کنند.

 

نوروزیان در پایان اضافه کرد: وضعیت بیماران بستری در بیمارستان‌ها به نحوی است که هر روز میزان بستری‌ها بسیار بیشتر از ترخیصی هاست و مجبوریم روزانه بخش‌های بستری بیشتری برای بیماران کرونایی ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار