استاندار هرمزگان در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
تابناک-استاندار هرمزگان تاکید کرد: تکمیل بیمارستان ها و افزایش سرانه فضاهای درمانی یکی از دغدغه های دولت بوده و در استان هرمزگان با مشارکت‌های انجام شده در فضای همدلی و تعامل، اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و احداث بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، از جمله این پروژه‌های مهم است.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 14 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،فریدون همتی در دیدار با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با رشادت و کوشش خستگی ناپذیر، اقتدار دریایی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

 

وی ادامه داد: همه ما قدردان تلاش نیروی دریایی برای تامین امنیت کشور در عرصه دریاها و حراست از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

 

استاندار هرمزگان افزود: استقرار نیروی دریایی ارتش در هرمزگان، در پیشرفت این استان موثر بوده و توانسته به تحقق اهداف توسعه‌ای این استان کمک کند.

 

همتی به ساخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: احداث این بیمارستان نیز از اقدامات مهم نیروی دریایی و استانداری در هرمزگان است.

 

وی گفت: با توجه به پیشرفت خوب این پروژه، باید تلاش همه جانبه‌ای صورت گیرد تا این بیمارستان به سرعت تجهیز و در تابستان سال جاری آماده بهره‌برداری شود و مدیریت استان نیز همواره پای کار بوده و حمایت و پشتیبانی لازم را در این راستا انجام می دهد.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا، این بیمارستان کمک خوبی به مجموعه بهداشت و درمان استان برای ارائه خدمات به مردم خواهد بود و باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

 

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات استاندار هرمزگان، بر پیگیری تسریع در راه اندازی بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، تاکید کرد.

 

همچنین در این دیدار مقرر شد، برای تعیین تکلیف و ساماندهی برخی اراضی، جلسه‌ای میان معاونت عمرانی استانداری و نیروی دریایی ارتش، در تهران برگزار شود.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار