معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آموزش مباحث دینی، اخلاقی و معنوی متناسب با سن دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از طریق شبکه شاد ارائه شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵ 13 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، علی رئوفی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا، عنوان کرد: آموزش مباحث دینی، اخلاقی و معنوی متناسب با سن دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از طریق شبکه شاد ارائه شود، چون این آموزش ها در کاهش آسیب های اجتماعی، بسیار موثر است.

 

وی ادامه داد: امکانات خوبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد که باید به والدین و دانش آموزان معرفی و مورد استفاده قرار گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم به روز رسانی تجهیزات درمانگاه فرهنگیان استان تاکید کرد و افزود: تلاش بیشتری در این راستا صورت گیرد و از تمام ظرفیت‌های موجود در استان استفاده شود.

 

رئوفی تصریح کرد: می توان از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و پیمانکاران بزرگ فعال در استان و همچنین خیرین، برای کمک به بهبود امکانات درمانگاه فرهنگیان هرمزگان، استفاده کرد.

 

وی گفت: برای تامین مسکن فرهنگیان هرمزگان نیز اقدام مناسب انجام شود تا همه فرهنگیان از مسکن مناسب برخوردار باشند.

آموزش مباحث دینی، اخلاقی و معنوی از طریق شبکه شاد به دانش آموزان ارائه شود/لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای بهبود امکانات و تجهیزات درمانگاه فرهنگیان استان هرمزگان

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار