تابناک-مدیر کل نظارت بر ضابطین ، زندان ها و اجرای احکام دادستانی کل کشور در معیت مدیرکل زندان های هرمزگان درکانون اصلاح وتربیت بندرعباس حضور یافت و از قسمت های مختلف این مرکز بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 13 April 2021

بازدید مدیر کل نظارت بر ضابطین ، زندان ها و اجرای احکام دادستانی کل کشور از کانون اصلاح وتربیت بندرعباس

به گزارش تابناک هرمزگان،مهرانگیز در جمع صمیمی مددجویان هم حضور یافت و ضمن تبریک سال نو بر لزوم رعایت قوانین و مقررات و عدم ارتکاب جرم تاکید کرد و اظهار داشت: مددجویان کانون در سن تحصیل هستند که بنا به هر دلیلی دچار اشتباه شده و مرتکب جرم شده اند ، خداوند تبارک و تعالی در تمامی مراحل زندگی باب توبه را باز گذشته که می توان با عبرت گرفتن از اعمال قبلی زمینه زندگی بهتر را برای خود فراهم کرد.

 

وی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته و امکانات مناسب فراهم شده در کانون اصلاح و تربیت بندرعباس افزود: باید از این فرصت استفاده کردو با شرکت در کلاس های آموزشی ، فنی و حرفه ای و فرهنگی و ورزشی، بازگشتی سعادتمندانه به جامعه داشت.

 

در این دیدار با حضور مدیر کل زندان های هرمزگان و معاون دادستان بندرعباس در امور اجرای احکام ، پرونده های قضایی همه مددجویان بررسی و کسانی که شرایط استفاده از تاسیسات حقوقی را داشتند مقرر شد با هماهنگی مرجع قضایی اقدام شود.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار