تابناک-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از برگزاری سومین مرحله پویش ایران همدل در قالب اطعام مهدوی در ماه پر خیروبرکت رمضان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 12 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، جلیل تراهی در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: کمیته امداد استان هرمزگان از ابتدای ماه رمضان سومین مرحله از پویش ایران همدل در قالب اطعام مهدوی را آغاز می کند که هدف از این پویش توزیع غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان در طول این ماه مبارک می باشد.

 

 

وی در ادامه از پیش بینی راه اندازی 110 واحد آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان هرمزگان خبر داد و افزود: این آشپزخانه ها در سطح استان کار پخت و توزیع غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا را بر عهده خواهند داشت و امیدواریم در طول ماه مبارک رمضان بیش از یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود.

 

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان، تصریح کرد: مردم می توانند نذورات و خیرات خود را در جهت تامین غذای گرم و افطاری ساده از طریق کد دستوری #076*8877* ویاکارت مجازی 6037997900000648واریز نمایند.

 

 

 تراهی در پایان، خاطر نشان کرد: همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) از نیمه ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع 530 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان صورت می پذیرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار