تابناک-مدرسه روستای کوران منطقه فین بندرعباس که کار احداث آن توسط ستاد خیرین بانک صادرات ایران آغاز شده بود، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 12 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آئین افتتاح این مدرسه اظهار داشت: مدرسه ۳ کلاسه روستای کوران منطقه فین به مساحت ۱۴۴ متر مربع و هزینه بالغ بر ۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال احداث و برای حضور دانش آموزان آماده شده است.

وی افزود: کلنگ ساخت این مدرسه در دی ماه سال ۹۹ بر زمین زده شد و کمتر از 4 ماه در ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده است که سرعت ساخت پروژه ستودنی است.

به گفته بیت اللهی، این پروژه خیر ساز به همت ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات کشور احداث شده است و ۲۱ دانش آموز این روستا به صورت مختلط در مقطع متوسطه اول از این فضای ایمن آموزشی بهره مند می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان هرمزگان همراه تلاش کرده اند در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در اجرائی شدن عدالت آموزشی و ایجاد فضای ایمن آموزشی گام بردارد و در دو سال اخیر با همراهی خوب خیرین عزیز و صنایع غرب، گامی بلندی در زمینه مدرسه سازی صورت برداشته شده است.

مدرسه خیر ساز ۳ کلاسه روستای کوران فین به بهره برداری رسید

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار