معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ؛
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از ادارات کل امور بانوان و خانواده و امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و کمیته امداد استان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸ 11 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،علی رئوفی در راستای ارزیابی اقدامات و فعالیت های ادارات کل امور بانوان و خانواده و امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری با همراهی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیران این دفاتر از بخش های مختلف آنها بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات این دفاتر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم قرار گرفت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید با کارکنان این ادارات کل در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

 

رئوفی در ادامه بازدید میدانی از دستگاه های اجرایی با همراهی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با حضور در اداره کل کمیته امداد استان از بخشهای مختلف آن بازدید کرد.

 

وی در جریان این بازدید خاطرنشان کرد: کمیته امداد یکی از نهادهای است که ارتباط مستقیمی با اقشار مختلف مردم دارد و ارائه خدمات مطلوب باعث افزایش رضایتمندی مردم می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: توانمند سازی خانواده های تحت پوشش نهاد کمیته امداد برای خودکفایی آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است که با اعطا تسهیلات مناسب اشتغالزایی می توان به این هدف مهم دست یافت.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار