تابناک-امام جمعه بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در دیدار با مدیران شرکت نفت فلات قاره مستقر در جزیره لاوان گفت: با توجه به شعار سال تمام مسؤلین باید در جهت رفع موانع تولید و پشتیبانی حداکثری تلاش خود را انجام دهند.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 11 April 2021

به گزارش خبرنگارتابناک هرمزگان، امام جمعه بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در دیدار با مدیران شرکت نفت فلات قاره مستقر در جزیره لاوان با بیان اینکه ما امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم گفت : مقام معظم رهبری از تعبیر افسران جنگ اقتصادی برای فعالین حوزه صنعت یاد کرده اند که نشان از اهمیت و وجود یک جنگ تمام عیار اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: ما امروز شاهد یک فشار و هجمه حداکثری در زمینه های اقتصادی هستیم که ملت ایران با فرامین مقام معظم رهبری توانست با یک مقابله عزتمندانه از آن عبور کند،در حال حاضر نظم جهانی با مشکلات بسیاری در مقابل ایران رو به رو شده است و دیگر تحریم های فلج کننده اقتصادی اثری در جامعه ندارد.

 

امام جمعه بندرعباس گفت: کشورهای دنیا در یک سردرگمی همگانی در مقابل ملت ایران قرار دارند و اکنون می‌دانند که تحریم های آنان اثر گذار نبوده است و دیگر اهرم فشاری در اختیار آنان نیست و اکنون به صورت نمادین صحبت هایی از رفع تحریم به میان می آید کاملا بی اساس است، چه تحریم ها برداشته شود و چه برداشته نشود این ملت ایران است که در مقابل تمام فشار ها ایستادگی کرده است و پیروزی واقعی متعلق به این ملت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: ما اکنون در یک پیج تاریخی قرار داریم که به زودی از آن با سربلندی عبور خواهیم کرد، مقام معظم رهبری در چند سال گذشته شعارهای سال را متناسب با محورهای اقتصادی بیان کردند و امسال نیز با توجه به شعار سال تمام مسؤلین باید در جهت رفع موانع تولید و پشتیبانی حداکثری تلاش خود را انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: بسیاری از فعالین اقتصادی از مسؤلین به جهت موانع تراشی که بر سر راه تولید وجود میاورند گله مند هستند و به خود بنده نیز در مواردی در جهت رفع مشکلات مراجعه کرده اند که نیازمند توجه بیشتر مسؤلین به امر تولیداست.

 

وی بیان کرد: مسئولین ادارات باید مشکلات بین یک دیگر را به سرعت برطرف کنند تا موانع پیش روی فعالین اقتصادی کاهش پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود : برخی صنایع و معادن در استان هرمزگان دچار مشکلات فراوانی در حوزه های مدیریتی هستند و بسیاری از کارگاه ها در حال خاک خوردن و زنگ زدن تجهیزات آنان هستیم که با هماهنگی دادگستری استان پیگیری جدی در جهت احیاء و در مدار قرار گرفتن چرخه تولید و یا خلع ید مالکان فعلی در صورت لزوم هستیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای جهت مسکونی سازی جزایر دارند، جزایری مانند ابوموسی ،تنب بزرگ مسکونی شده اند و این مسکونی سازی در موضوعات پدافند غیرعامل نیز بسیار اهمیت دارد مسولان جزیره لاوان در جهت مسکونی سازی این جزیره اهتمام ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار