تابناک-قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اتمام بازسازی آب شیرین کن و افزایش ظرفیت روستای گرزه شهرستان بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 11 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد شاکری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند تعویض و نصب تاسيسات و تجهیزات دستگاه ابشیرینکن ( دستگاه RO ) به اتمام رسید، اظهار کرد: هم اکنون اين سايت با ظرفيت تولید 500 مترمکعب در شبانه روز در مدار توليد قرار دارد.

 

 

 وی در ادامه افزود: همچنین برای تامین آب خام دستگاه یک حلقه چاه جدید کف شکنی و تجهیز و چاه موجود نیز مورد بهسازی قرار گرفت.

 

 

 

به گفته وی، تا پیش از بازسازی این آب شیرینکن، ظرفیت تولید روزانه این سایت به کمتر از ۱50 متر مکعب در شبانه روز کاهش یافته بود.

 

 

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین تصریح کرد، جهت تامین ابشرب و بهداشتی ساکنین این روستا شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در زمان بازسازي تاسيسات آب شيرين کن اقدام به آبرساني سيار در اين روستا کرد تا مشکلات آبی مشترکین به کمترین حد ممکن برسد.

 

 

شاکری در پایان، خاطر نشان کرد: تمام سرمایه گذاری و هزینه های انجام شده توسط شرکت آباد راهان آموت به عنوان سرمایه گذار این پروژه انجام شده است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار