تابناک-رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس در توضیح کلیپی انتشار یافته در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ 10 April 2021

ادعاهای مطرح شده در کلیپ مستاجر سابق سازمان کذب است/ فرد انتشار دهنده کلیپ حتی در مزایده هم شرکت نکرده است

به گزارش تابناک هرمزگان، احمد ملایی‌نسب با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص گلایه یکی از مستاجرین سابق این سازمان، اظهار کرد: فردی با هویت و.د از تاریخ دهم شهریورماه ۹۶ تا نهم شهریورماه ۹۹، به مدت سه سال طبق قرارداد مشخص، مجوز انتفاع موقت یک دستگاه کانکس(غرفه) را، از محل زمین متعلق به این سازمان را داشته است.

وی افزود: طبق قرارداد منعقد شده، در موعد مقرر فرایند قانونی و حقوقی برای انتخاب مستاجر انجام شده و فرد مذکور از شرکت در مزایده امتناع می‌کند و بدین ترتیب فرد دیگری برنده می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس ادامه داد: مستاجر قبلی، که با اتمام قرارداد سهمی از انتفاع در مکان مورد نظر نداشته، از تخلیه غرفه خودداری می‌کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: سازمان نیز بر اساس وظیفه قانونی، دو اخطاریه در تاریخ‌های بیستم و بیست و هشتم آبانماه صادر می‌کند.

ملایی‌نسب با اشاره به اینکه کلیه قراردادهای غرف و کانکس‌های سازمان موقت بوده و طریق مزایده به اشخاص واگذار می‌شود، تصریح کرد: علیرغم پایان یافتن قرارداد، سازمان با رعایت حال نامبرده، برای تخلیه مدتی فرصت می‌دهد ولی مستاجر حاضر به تخلیه نیست.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: با این وجود، فرد مذکور از تخلیه غرفه در موعد اعلام شده خودداری کرده و پس از آن با تهیه و انتشار کلیپی ساختگی در فضای مجازی، به دنبال سیاه‌نمایی و بازی با احساسات مردم است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در کلیپ انتشار یافته، فرد سخنگو که اصلا مستاجر سازمان نیست، مدعی بیکار شدن با اقدام شهرداری می‌شود، در صورتی که این سازمان تنها در سال گذشته با ایجاد شرایط مناسب زمینه اشتغال حدود ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: در مورد اشتغال این فرد و سایر همکارانش، بارها اعلام شده که آماده حمایت از اشتغال این عزیزان در تعدادی غرفه و مغازه که اخیرا احداث شده، یا کانکس‌هایی که قرارداد آنها به اتمام رسیده، از طریق مزایده و طی مراحل قانونی واگذار کنیم، ولی متاسفانه ایشان راضی به جابجایی نیست.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار