تابناک- علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان همزمان با پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان با همراهی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با حضور در ستاد انتخابات بخشداری های قلعه قاضی، تخت و بخشداری تازه تاسیس شمیل از نزدیک از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در این بخش ها بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 09 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان رئوفی در این بازدیدها از طریق گفتگو با بخشداران قلعه قاضی، تخت و شمیل در جریان میزان ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در این بخش ها قرار گرفت و هچنین مسائل و مشکلات احتمالی بخشداری ها برای برگزاری انتخابات را مورد بررسی قرار داد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جریان بازدید از ستاد انتخابات بخش تازه تاسیس شمیل مشکلات این بخشداری از جمله مشکلات مخابراتی آن را از طریق گفتگوی تلفنی با مدیر عامل مخابرات استان پیگیری کرد که قرار شد در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در جریان حضور در بخش قلعه قاضی با حجت الاسلام حاجبی امام جمعه این بخش طی نشستی دیدار و گفتگو کرد.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار