معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه امکانات خوبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان وجود دارد، گفت: مردم باید از این ظرفیت آگاهی پیدا کنند.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 09 April 2021

ظرفیت‌ها و امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به مردم معرفی شود

به گزارش تابناک هرمزگان،علی رئوفی در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، این مجموعه را از مهمترین مراکز برای فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان دانست و بیان داشت: برای تغییر و تحول مناسب در آینده، باید برنامه‌ریزی‌های خوبی برای کودکان و نوجوانان انجام شود.

 

وی ادامه داد: معلمان تاثیر بسیاری بر کودکان و نوجوانان دارند و آموزش در سنین کودکی از ماندگاری بسیار بیشتری برخوردار است که این کانون نقش مهمی در این زمینه دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه امکانات خوبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان وجود دارد، افزود: مردم باید از این ظرفیت آگاهی پیدا کنند و در این راستا نیاز است، اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر برای آشنایی مردم با این مجموعه انجام شود.

 

رئوفی تصریح کرد: باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های فعال در استان، برای کمک به توسعه، ترویج و معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده شود.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار