دکتر همتی در دیدار با هنرمندان جزیره هرمز:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: با توجه به استقبال و علاقه بسیار خوب مردم هرمز به فرهنگ و هنر، تلاش می‌کنیم احداث مجتمع فرهنگی، هنری و پلاتوی نمایش با برخورداری از امکانات مناسب در این جزیره به زودی آغاز شود، تا این مجتمع، محلی برای اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز باشد.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 09 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،دکتر فریدون همتی در دیدار با هنرمندان جزیره هرمز با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی برای جزیره هرمز، طراحی، پیگیری و انجام شده است، عنوان کرد: احداث جاده رینگ دور جزیره هرمز از جمله این اقدامات است که تاثیر بسیاری در گردشگری این جزیره دارد و همچنین اقدامات خوبی در حوزه ساماندهی سواحل و تقویت و ارتقاء زیرساخت های تولید برق و آب در هرمز صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به زودی پروژه‌های جدیدی را در این جزیره آغاز می‌کنند که اشتغال خوبی را برای هرمز به همراه خواهد داشت.

 

استاندار هرمزگان بر لزوم ترویج، آموزش و ارتقاء مهارت های بوم گردی در این جزیره تاکید کرد و افزود: مردم جزیره هرمز باید در کارها و برنامه های مختلف این جزیره مشارکت کنند که از جمله آن کمک به پاکیزه نگه داشتن شهر، حفظ محیط زیست و همچنین تلاش جوانان و هنرمندان در راستای تقویت ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و گردشگری است.

 

همتی با بیان اینکه هرمز از استعداد‌های کم نظیری در حوزه گردشگری برخوردار است، تصریح کرد: علاوه بر این فرهنگ، هنر، صنایع دستی، آداب و رسوم مردم این جزیره نیز بسیار زیبا است.

 

وی گفت: با توجه به استقبال و علاقه بسیار خوب مردم هرمز به فرهنگ و هنر، تلاش می‌کنیم احداث مجتمع فرهنگی، هنری و پلاتوی نمایش با برخورداری از امکانات مناسب در این جزیره به زودی آغاز شود، تا این مجتمع، محلی برای اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز باشد.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم تا ظرفیت‌ها و زیرساخت های فرهنگی و هنری با اهتمام ویژه در جزیره هرمز تقویت و ارتقا یابد و با توجه به استعدادهای خوب فرهنگی، هنری و صنایع دستی، می توان اقدامات بزرگی را در این حوزه‌ها صورت داد.

 

همتی با تاکید بر اینکه تلاش کرده‌ایم به لحاظ تخصیص اعتبارات به جزیره هرمز کمک کنیم، اظهار داشت: راه‌اندازی و فعال شدن بازارچه ملوانی در جزیره هرمز در حال پیگیری است که تحول خوبی را در این جزیره ایجاد می‌کند.

 

وی اضافه کرد: یکی از اقداماتی که باید در جزیره هرمز صورت گیرد، تقویت و توسعه فضای سبز این جزیره است که موجب افزایش جذابیت های هرمز خواهد شد.

 

استاندار هرمزگان بیان داشت: همه مردم و مسئولان در جزیره هرمز باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا با توجه به استعدادهای این جزیره، اقدامات بزرگی در آن رقم بخورد.

انتهای پیام /

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار