با ابلاغ رسمی به مدیران شهرداری‌های مناطق؛
تابناک-معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار بندرعباس گفت: با اعطای احکام صادر شده از سوی شهردار بندرعباس به شهرداران مناطق دو، سه و چهار، فعالیت شهرداری این کلانشهر بر اساس تشکیلات چهار منطقه‌ای دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 08 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، محمد مهدی جهانبخش در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: پیگیری برای افزایش مناطق مدیریتی شهر از حدود سه سال قبل آغاز شده و در سال گذشته از سوی وزارت کشور به طور رسمی ابلاغ شد.

 

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری شهرداری بندرعباس بر اساس شرایط جدید، یعنی ساختار مدیریتی چهار منطقه تدوین شده و به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است، افزود: با توجه به نوع خدمات، شرایط بافت فرسوده و عوامل دیگر و اهمیت رویکرد ناحیه محوری، افزایش مناطق مدیریتی یک ضرورت محسوب می‌شد که خوشبختانه به نتیجه مطلوب رسیده و اکنون شاهد آغاز فعالیت آن هستیم.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار بندرعباس با اشاره به صدور ابلاغ‌های جدید و آغاز رسمی فعالیت منطقه‌بندی جدید، تصریح کرد: بر اساس وضعیت جدید، محدوده مدیریت منطقه یک از میدان دفاع مقدس تا پل رسالت، منطقه دو از پل رسالت تا میدان امام‌خمینی (ره)، منطقه سه از میدان امام‌خمینی (ره) تا میدان شهدا و منطقه چهار نیز از میدان شهدا تا میدان شهید باهنر است.

 

وی ادامه داد: طبق چارت جدید، هر منطقه دارای سه ناحیه مدیریتی بوده و طی روزهای اخیر نیز تابلوی مربوط به ساختمان‌های اداری همچنین تابلوهای شهری تعیین محدوده هر منطقه نصب شده است.

 

جهانبخش در بخش دیگری از سخنانش از رونمایی اطلس فضایی شهر بندرعباس خبر داد و گفت: در این اطلس اطلاعات تمامی نواحی به لحاظ جمعیتی، فضاها و غیره ثبت شده و قطعاً برای برنامه‌ریزی های جدید کاربرد قابل توجهی دارد.

 

وی درباره تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، اظهار کرد: اختیاراتی از سازمان استخدامی‌های کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده و بر همین اساس سازمان نیز به استان‌ها تفویض اختیار کرده که امیدواریم این مهم بزودی اجرایی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار