طی رایزنی استاندار هرمزگان با مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری محقق می شود:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: : برنامه ریزی لازم به منظور برقراری مسیر پروازی بندرعباس – دبی صورت گرفته و طی گفتگوی مقدماتی با یکی از شرکت های هواپیمایی و پس از اخذ مجوزها، پرواز بندرعباس – دبی از سر گرفته می شود.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 05 April 2021

به گزارش خبرنگارتابناک هرمزگان، دکتر فریدن همتی صبح امروز در دیدار با تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری، در خصوص رفع موانع برقراری مسیر پروازی بندرعباس – دبی دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر همتی با بیان اینکه روابط مردم هرمزگان با کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای ابعاد عاطفی، انسانی ، تجاری و اقتصادی است که سابقه آن به چند دهه می رسد، اظهار داشت: بسیاری از شهروندان هرمزگانی همواره به دلیل پیشینه طولانی روابط تجاری و اقتصادی با این کشورها ارتباط دارند، اما متقاضیان هرمزگانی سفر به دبی، هم اکنون امکان پرواز مستقیم به این مقصد را ندارند.

وی افزود: قطع این پروازها علاوه بر ضربه ای که به بخش گردشگری خارجی استان وارد کرده، اقتصاد و معیشت فعالان خدمات مسافرتی را هم تهدید می کند که .هزینه های مضاعفی را به مسافران این مسیر تحمیل کرده است.

استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت برقراری پرواز مستقیم از مسیر بندرعباس به دبی و بالعکس، گفت: زیر ساخت برقراری پرواز بندرعباس به دبی کاملا" مهیاست و مشکلی برای انجام این پروازها به صورت منظم وجود ندارد.

دکتر همتی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی و پیگیری های انجام شده در دیدار با مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری، برنامه ریزی لازم به منظور برقراری این مسیر پروازی صورت گرفته و طی گفتگوی مقدماتی با یکی از شرکت های هواپیمایی و پس از اخذ مجوزها، پرواز بندرعباس – دبی از سر گرفته می شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با رایزنی انجام شده، پروازهای مسیر "بندرعباس - ابوموسی" و "جاسک - تهران" بر اساس نیاز منطقه در سال جدید استمرار و افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار