تابناک-مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: مواضع فرانسه و کشورهای اروپایی نیز در ارتباط با برجام پس از خروج آمریکایی‌ها کاملا روشن و واضح است و نباید بار دیگر نسبت به این مواضع بی‌توجهی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 05 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علیرضا صالحی اظهار داشت: رئیس جمهور جدید آمریکا بایستی اشتباه دولت سابق این کشور درباره ایران و توافق هسته ای برجام را بپذیرد.

وی ضمن انتقاد از مواضع آمریکا در خصوص برجام، افزود: بازگشت آمریکا به این توافق باید به این معنی باشد که در اسرع وقت همه تحریم های ضد ایرانی لغو شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان با اشاره به اینکه دولت آمریکا در سطح دیپلماتیک در خصوص بازگشت احتمالی به برجام، پاسخ و اقدام مثبتی انجام نداده است، تصریح کرد: مواضع فرانسه و کشورهای اروپایی نیز در ارتباط با برجام پس از خروج آمریکایی‌ها کاملا روشن و واضح است و نباید بار دیگر نسبت به این مواضع بی‌توجهی صورت گیرد.

صالحی اذعان داشت: نقطه شروع جدیدی برای برجام، تنها برداشتن همه تحریم ها توسط آمریکا علیه ایران است و آمریکایی ها بایستی برای پایبندی به مفاد برجام تعهد دهند.

وی در پایان گفت: موضوعات کلان که به منافع ملی کشور مربوط است نباید به هیچ عنوان مورد وجه‌المصالحه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ص22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار