تابناک-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار فراخوان جشنواره ملی تصویرگری کتاب خلیج فارس به مناسبت هفته هرمزگان و یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 03 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی با اعلام این خبر گفت : این جشنواره در سه شاخه تصویر گری ، نقاشی روایی و گرافیک (تایپو گرافی ) با موضوع های حضور استعمار گران در خلیج فارس و آزاد سازی جزایر خلیج فارس از یوغ استعمار برگزار می شود.

 

وی افزود : داشتن مدارکی همچون رزومه مستند از فعالیت های مرتبط با تصویر گری و ارائه نمونه آثار الزامی است و علاقه مندان می توانند آثا خود را نهایتا تا 25 فروردین به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان واحد هنری ارسال نمایند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : توجه به هویت فرهنگی ایران اسلامی و توجه به اقلیم و آداب و سنن هرمزگان همراه با نو آوری در انتخاب آثار برگزیده تاثیر گذار خواهد بود.

 

کمالی زرکانی یاد آور شد : کلیه هنرمندان شرکت کننده علاوه بر گواهی شرکت ، یک نسخه از کتاب منتشر شده و مبلغ 7 میلیون ریال به ازای طراحی هر فریم تعلق می گیرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار