شهردار بندرعباس خبر داد:
تابناک-شهردار بندرعباس در حاشیه بازدید از واحد موتوری آتش‌نشانی در ایستگاه شماره دو، از تاسیس یک مرکز تعمیرگاهی ویژه خودرهای آتش‌نشانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 03 April 2021

راه‌اندازی تعمیرگاه تخصصی خودروهای آتش‌نشانی در بندرعباس/راه‌اندازی تعمیرگاه تخصصی

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده در حاشیه این بازدید اظهار کرد: توجه به تجهیزات و نیازهای آتش‌نشانی یکی از اولویت‌های شهرداری بندرعباس طی سالهای اخیر بوده است.

وی با اشاره به خریداری تجهیزات فردی و همچنین ماشین‌آلات مورد نیاز این بخش طی چند سال گذشته، افزود: مدیریت صحیح و دقیق این بخش امری اساسی و مهم است، زیرا با جان و مال مردم سر و کار دارد.

امینی‌زاده با تاکید بر تامین به موقع سایر امکانات مورد نیاز در حوزه آتش‌نشانی، تصریح کرد: در حال حاضر این بخش با نگاه ویژه از لحاظ آموزش، جلب مشارکت و فراهم‌سازی تجهیزات توانسته جزو بهترین‌ها در سطح کشور باشد.

این مقام مسئول همچنین در ادامه نیز عنوان کرد: بزودی نیز مقدمات راه‌اندازی یک واحد تعمیرگاهی ویژه ماشین‌آلات آتش‌نشانی در بندرعباس فراهم و این مرکز مهم راه‌اندازی می‌شود.

حامد توکلی پور، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس نیز در این بازدید اعلام کرد: در حال حاضر تعمیر ماشین‌آلات این بخش توسط نیروهای این سازمان در حال انجام است.

وی افزود: این تعمیرات شامل اتاق، شاسی و مخزن آب است که تا پیش از این به بخش خصوصی با صرف مبالغ قابل توجه صورت می گرفت.

توکلی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر رفع این نیازها با تلاش نیروهای فنی سازمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در حال انجام است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: با توجه به دستور شهردار بندرعباس، توسعه این فعالیت‌ها، احداث یک سوله مجهز و راه اندازی مرکز تخصصی تعمیر خودروهای آتش نشانی در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، شهردار بندرعباس همچنین از سایر بخش‌های پیشتیبانی و فنی آتش‌نشانی بازدید کرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار