رضوانی خبر داد:
تابناک-رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بندرعباس از انعقاد تفاهم نامه همکاری این سازمان با پلیس فتا هرمزگان خبر داد‌.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 03 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حامد رضوانی در این باره اظهار کرد: توجه به حوزه اقدامات نرم یکی از نیازهای اساسی کشور برای مدیریت چالش های فضای مجازی است.

 وی افزود: با توجه به تعداد بالای کاربران فضای مجازی و تنوع موضوعات برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح،سالم و امن از فضای تولید و تبادل اطلاعات در بین مردم از طریق آموزش سواد رسانه ای در فضای مجازی می بایست استفاده از تمام ظرفیت های کشور جهت آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه صورت پذیرد.

رضوانی تصریح کرد: به منظور انسجام بخشی، تمرکز و هم افزایی بیشتر با محوریت طرح نهضت آموزش سواد رسانه ای در فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از جرایم سایبری و تولید و انتشار محتوای پیشگیرانه در آن موضوع، تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان هرمزگان منعقد می شود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: توسعه همکاری مشترک و بهره گیری از ظرفیت های تخصصی و تجارب طرفین برای هم افزایی در آموزش سواد رسانه ای در فضای مجازی، انتشار محتوای پیشگیرانه تولیدی پلیس فتا در رسانه های رسمی و غیررسمی سازمان بخشی از موضوعات این تفاهم نامه است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش فرهنگیاران سایبری عضو سازمان توسط پلیس فتا و ارتقاء فرهنگ، مهارت و دانش کاربران فضای مجازی عضو سازمان و خانواده محترم آنان از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار