با پیگیری ها و تاکیدات دکتر همتی استاندار هرمزگان، تلاش فرماندار و مسئولان :
تابناک-در سال ۹۹در شهرستان ابوموسی تعداد قابل توجهی پروژه در حوزه های مختلف تقدیم مردم شریف این شهرستان شده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 01 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، شاخص ترین پروژه ها شامل ،اقدامات و تدابیر پیشگیرانه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان و همکاری بسیار خوب مردم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بنحوی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا مرداد ماه ۹۹ شهرستان ابوموسی تنها نقطه ای از کشور بود که در وضعیت سبز قرار داشت و تاکنون در این شهرستان هیچگونه بستری و فوتی در زمینه ویروس کرونا نداشته است.

 

افتتاح و راه اندازی اولین هندلینگ خدمات هوائی فرودگاه ابوموسی که این مهم در گذشته توسط پرسنل زحمتکش اداره عمران جزایر شهرستان صورت میگرفت.

 

نگاه ویژه استاندار محترم به موضوع حمل و نقل و ترابری ساکنین جزیره و مساعدت و دستور ایشان و پیگیری های فرماندار محترم شهرستان بمنظور انعقاد قرارداد با شرکت هواپیمائی هما جهت ترابری مردم عزیز با انجام ۵ سورتی پرواز در هفته که این مهم رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

 

اجرای پروژه های در حال احداث بلوار خلیج فارس، مدافعان حرم و ساحلی که در اردیبهشت ماه سال۱۴۰۰ به دست مبارک جناب آقای دکتر همتی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که این بلوارهای مهم نقش بسزایی در جهت پیشرفت و توسعه و همچنین گردشگری این شهرستان خواهند داشت.

 

افتتاح و بهره برداری از ۵۲ واحد مسکونی که از سال ۹۱ کلنگ زنی شده بود اما بدلیل عدم اعتبار کافی روند پیشرفت فیزیکی آن متوقف که با مساعدت و دستور اکید جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم و پیگیری های فرماندار شهرستان این مهم‌ تحقق یافت و این واحدها در اختیار جوانان و مردم شریف ابوموسی قرار گرفت.

 

افتتاح پارک بانوان در فضایی زیبا و مطلوب که باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بانوان شهرستان و همچنین سپری نمودن اوقات فراغت آنها گردیده است.

 

پیگیری های لازم جهت احداث ناحیه صنعتی ابوموسی که با مساعدت استاندار محترم بزودی افتتاح و راه اندازی خواهد شد، بدیهی است این پروژه مهم در راستای اشتغال جوانان بومی و رونق اقتصادی منطقه نوید بخش خواهد بود.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار