تابناک-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 77 هزار لیتر سوخت قاچاق دراستان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 01 April 2021

کشف 77 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی،مأموران انتظامی شهرستان سیریک وبندر عباس با اشراف اطلاعاتی ازجابجایی سوخت قاچاق در چندین نقطه مطلع وپیگیری موضوع رابه صورت وِیژه در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان سیریک با همکاری دریابانی از یک دستگاه مشک ماری 60هزار لیتر و مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس در یکی از روستاهای این شهرستان ازچندمحل دپو17 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان با توجه به کشف 77هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 7میلیارد و 700میلیون ریال در این عملیات‌ها، تصریح کرد: در این رابطه4متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، تصریح کرد: پلیس تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا با همکاری خوب مردم محل های دپو سوخت و کالای قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای با این معضل و پدیده شوم برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار