در آخرین مرحله تخصیص اعتبارات سال ۹۹ صورت گرفت؛
تابناک- استاندار هرمزگان از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی و ۶۶ میلیارد تومان به پروژه‌های جهش تولید هرمزگان در آخرین مرحله تخصیص اعتبارات سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 18 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان، عنوان کرد: با تلاش و پیگیری های وسیعی که صورت گرفت، منابع خوبی برای دستگاه های اجرایی و ادارات استان در روزهای پایانی سال جاری، جذب و توزیع شد تا کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی، سال جدید را با نشاط و شادابی بیشتر برای انجام کارهای مهم در استان آغاز کنند.

وی ادامه داد: در آخرین مرحله از اختصاص منابع اعتباری در سال ۹۹ اعتبارات خوبی در حوزه‌های عمرانی و پروژه‌های جهش تولید در هرمزگان، از جمله ۶۶ میلیارد تومان به پروژه‌های جهش تولید تخصیص یافت که کمک خوبی به روند اجرای پروژه ها در این حوزه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان افزود: در حوزه عمرانی استان هرمزگان نیز در آخرین مرحله سال جاری، ۷۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که موجب می‌شود تا روند تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان به شکل مناسبی انجام شود.

همتی تصریح کرد: در طول ایام نوروز، روند اجرای طرح‌های عمرانی در هرمزگان به ویژه پروژه بزرگ و بسیار مهم بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس با قوت ادامه دارد تا این طرح مهم و دیگر پروژه ها در حوزه های کریدور ساحلی، ساخت جاده، آبرسانی و مدرسه سازی طی ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری شوند.

وی از تلاش‌های همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مجموعه کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نظارتی، نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی طی سال ۹۹ در استان هرمزگان تشکر و قدردانی کرد و گفت: برای سال جدید و همچنین تعطیلات نوروز، همه مدیران و دستگاه‌ها باید آمادگی کامل را داشته و تلاش مضاعفی انجام دهند.

استاندار هرمزگان همچنین با قدردانی از همکاری مردم شریف استان هرمزگان در راستای مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: از مردم هرمزگان می‌خواهیم در تعطیلات نوروز به طور ویژه و بسیار جدی، همچنان تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری، پرهیز از دورهمی و مهمانی و خودداری از تردد و مسافرت را رعایت کنند و تبریک عید را از راه دور و با استفاده از تلفن و فضای مجازی انجام دهند، تا در سال جدید شرایط بهتری در زمینه پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان داشته باشیم.

همتی، یاد و خاطره مرحوم دکتر جاسم جادری استاندار سابق هرمزگان را گرامی داشت و تلاش‌های ایشان در دولت یازدهم در هرمزگان را شایسته تقدیر و ماندگار دانست.

وی همچنین از تلاش‌های آقای صالح دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان و مجموعه کارکنان این سازمان و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، تشکر و قدردانی کرد.

اعتبارات امسال با پیگیری شخص استاندار هرمزگان جذب شد

صالح دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان نیز در این نشست، با تشکر و قدردانی از دکتر همتی استاندار هرمزگان، بیان داشت: اعتبارات استان هرمزگان در طول این سال، با پیگیری‌های استاندار هرمزگان، محقق و جذب شد.

انتهای پیام/ز 773

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار