در ستاد مقابله با کرونا شهرستان پارسیان مصوب شد؛
تابناک-در ستاد مقابله با کرونا شهرستان پارسیان مصوب شد بازگشت به کار کارکنان تمامی ارگانها از انجام ماموریت یا مرخصی، فقط با تست منفی کرونا امکان پذیر باشد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 10 March 2021

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مجتبی رضا پور فرماندار شهرستان پارسیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا، ابتدا به تحلیل وضعیت شیوع این بیماری در شهرستان پارسیان پرداخت و بیان داشت: با توجه به افزایش موارد مثبت ناشی از کرونا جهش یافته انگلیسی در استان هرمزگان، می‌بایست بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنیم و در غیر این صورت ، احتمال بحرانی شدن وضعیت در شهرستان پارسیان خواهد بود .

رضاپور گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ، در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی ، احتمال بحرانی شدن وضعیت در شهرستان پیش بینی می‌شود .

وی در ادامه، به مصوب بعدی جلسه ستاد مقابله با کرونا پرداخت و گفت : از شنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه تا پایان ایام نوروز تیم نمونه گیری در مبادی ورودی شهرستان مستقر می‌شود و از مسافرانی که وارد استان هرمزگان می‌شوند تست کرونا می‌گیرند .

فرماندار پارسیان سپس به مصوبه بعدی ستاد مقابله با کرونا اشاره و عنوان کرد : سالن های ورزشی شهر پارسیان جهت قرنطینه بیماران توسط سپاه تجهیز و راه اندازی می‌گردند .

مجتبی رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان از همه دستگاه های اجرایی خواست همکاری همه جانبه در راستای کنترل بیماری کرونا ، با شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان داشته باشند .

جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان پارسیان با حضور فرماندار و اعضای ستاد در سالن فرمانداری شهرستان پارسیان برگزار گردید .

انتهای پیام/ز 712

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار