تابناک-رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از دستگیری فردي كه به بهانه سرمايه‌ گذاري در بورس اقدام به كلاهبرداري کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 07 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سرگرد "احسان بهمنی" با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي مراجعه شخصی به پلیس فتا مبني بر کلاهبرداري در فضای مجازی به بهانه سرمايه‌ گذاري در بورس و دریافت سود تضمینی، موضوع به صورت وي‍ژه در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد شخصی از طریق وب سایت دیوار با عنوان دکتر و کارشناس حرفه ای بورس فارکس،آگهی تحت عنوان پول از شما، کار در بورس فارکس با ما، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نماید.

رئیس پلیس فتا استان اذعان کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي و انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و پلیسي، موفق شدند متهم را شناسايي و وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.
سرگرد بهمنی خاطر نشان كرد: متهم در بازجويي اوليه و مواجه شدن با شواهد و مستندات پليسی به جرم ارتكابي خود مبني بر كلاهبرداري 300میلیون ریالی ازیک خانم اقرار كرد.
این مسئول انتظامی تصریح کرد : دلایلی از جمله خوش خیالی و اعتماد به آگهی های ناشناس و نامعتبر در سایت های درج آگهی ، وسوسه به دست آوردن سودهای هنگفت و سریع، ناآگاهی از ترفندهای کلاهبرداری اینترنتی ، فاش سازی مدارک و اطلاعات احراز هویت و همچنین دسترسی غیرمجاز مجرم اینترنتی به حساب مبادلات ارزی کاربران، باعث شکل گیری این گونه جرائم در فضای مجازی می شود.

انتهای پیام/ز 637

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار