با هدف ارتقای خدمات در بخش‌های مختلف و ارزیابی اقدامات مدیران:
تابناک- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با هدف ارتقای خدمات در بخش‌های مختلف و ارزیابی اقدامات مدیران، بازدیدهای میدانی در دستور کار قرار گرفته و به صورت مستمر تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 05 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از چهار مرکز شامل کمپ و مرکز نگهداری اتباع خارجی، مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶، پارکینگ نگهداری خورور شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با همراهی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر امور اتباع و مهاجران خارجی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و مدیر کل بهزیستی استان بازدید بعمل آورد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید ها همچنین از مرکز جدیدالتاسیس ماده ۱۶ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و روند احداث ساختمان ،کارگاه ها، آسایشگاه و محل نگهداری معتادین متجاهر بازدید بعمل آورد.

دکتر رئوفی در جریان این بازدیدها خاطرنشان کرد: بازدید های میدانی با هدف ارتقاء خدمات در بخش های مختلف و ارزیابی اقدامات مدیران در دستور کار قرار گرفته و به صورت مستمر تداوم پیدا می کند.

انتهای پیام/ز 608

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار