در آستانه سال نو؛
تابناک-آغاز جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه” در پایگاه نمادین احسان و نیکوکاری در شهر بندرعباس با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶ 05 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تبریک سالگرد تأسیس کمیته امداد و آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود و این آئین از 14 اسفندماه آغاز و به مدت یک هفته در سراسر استان ادامه دارد.

الهیاری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی حال حاضر جامعه، مشکلات نیازمندان چندین برابر از سایر افراد جامعه شده است که ضرورت کمک مردم به این اقشار ضعیف جامعه، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و هم‌اکنون این فرصت فراهم گردیده که در هفته احسان و نیکوکاری با دستگیری از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد گره‌گشای بخشی از مشکلات معیشتی آنان باشیم.

این مقام مسئول یادآور شد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سال جاری در قالب جشن نیکوکاری، بیشتر به روش مجازی و نوین خواهد بود و مردم نیکوکار می‌توانند با کد دستوری #076*8877* و از طریق شماره کارت (۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸) بانک ملی به نام کمیته امداد به نیازمندان کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از مردم خیر و نیکوکار دعوت کرد تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد و به‌خصوص در هفته احسان و نیکوکاری یاریگر نیازمندان این نهاد باشند.

انتهای پیام/ز 603

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار