استاندار هرمزگان:
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: ۳۸ طرح شاخص شهرداری‌های استان با اعتباری بالغ بر هزار و 131 میلیارد تومان در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان اجرایی شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 04 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در این خصوص، عنوان کرد: میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس به وسعت 24 هکتار و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان احداث شده است و با بهره‌برداری از این میدان برای دو هزار نفر اشتغال‌زایی شد.

وی ادامه داد: ۳۸ طرح شاخص شهرداری‌های استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر هزار و 131 میلیارد تومان در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان اجرایی شده‌اند.

استاندار هرمزگان افزود: احداث بلوار و پارک خطی بلوار المهدی میناب، مجتمع تجاری شهرداری سرگز احمدی حاجی آباد، ایجاد و توسعه شبکه معابر بندرلنگه، آسفالت معابر و اجرای میدان سردار شهید حاجبی رودان، آسفالت محلات سطح شهر قشم، بلوار امام خمینی(ره) بستک، بلوار پیامبر اعظم(ص) جاسک، پارک دولت پارسیان و بلوار شهدای مدافع حرم ابوموسی از جمله مهمترین این پروژه‌ها هستند.گفتنی است، میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس به نمایندگی از ۳۸ طرح شاخص شهرداری‌های استان هرمزگان، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با دکتر روحانی رئیس جمهور و با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ز 591

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار