فرماندار ابوموسی تاکید کرد؛
تابناک-فرماندار ابوموسی با تأکید بر نظارت مستمر و دقیق بر بازار و رصد قیمت ها گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 04 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رضا پور بابایی در جلسه تنظیم بازار شهرستان ابوموسی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ تن انواع کالا از جمله روغن، مرغ، برنج و... جذب شده است، افزود: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد و برای ایام نوروز ۲۵ تن نیز کالاهای تنظیم بازاری جذب خواهد شد.

پوربابایی با اشاره به فرا رسیدن ایام عید و ضرورت برقراری آرامش و امید در بین مردم با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

در پایان این جلسه نیز تصمیماتی مبنی بر ذخیره سازی کالاها و مایحتاج مورد نیاز ایام نوروز، ایجاد کشیک اصناف در ایام نوروز، نظارت و‌ پایش بازار توسط تیم های بازرسی، ارائه راهکارهای فعال سازی واحدهای صنفی راکد و نیمه فعال و همچنین جذب و توزیع کالاهای تنظیم بازاری شامل برنج، مرغ و روغن اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ز 590

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار