‌با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان:
تابناک-با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان، ۵۰کیلومتر از پروژه های بزرگراهی استان هرمزگان به ارزش سه هزار و ۱۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 04 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان اظهار داشت: ۳۳.۵کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوارساحلی کشور در محدوده غرب استان به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان افزود: ۱۱.۵کیلومتر از محور کهورستان-لار-جهرم به عنوان مهمترین مسیر اتصالی استان هرمزگان به فارس از قطعه اول باند دوم محور مذکور نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پنج کیلومتر از بزرگراه گهکم -فورک امروز همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر همتی بیان داشت: تسهیل ارتباط تجاری ما بین بنادر جمهوری اسلامی ایران با بندر گواتر و سایر بنادر مهم خلیج فارس و دریای عمان، افزایش سهم ایران در بازار ترانزیت منطقه و توسعه صنعت گردشگری از جمله اهداف و مزایای بهره برداری از پروژه های امروز است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: استان هرمزگان یه عنوان یکی از قطب های اقتصادی کشور و مهمترین درگاه صادرات و واردات ایران است که بخش قابل توجهی از کالاهای ورودی و خروجی کشور و همچنین کشورهای همسایه از طریق این استان و بندر شهید رجایی صورت می گیرد و بخش حمل و نقل جاده ای همانند کل کشور بیشترین سهم جابجایی بار و مسافر در این استان را بر عهده دارد که تکمیل و احداث بزرگراه ها با هدف ارتقا این بخش در حال انجام است.

انتهای پیام/ز 589

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار