تابناک-مدیر دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا بندرعباس گفت: دانش آموزان صدرا با کسب ۲۷ رتبه برتر در مسابقات قرآن،عترت و نماز ناحیه بندرعباس و راهیابی به مرحله استانی، برگ زرین دیگری را برای صدرائیان بندرعباسی رقم زدند.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 04 March 2021

عظیم غلامزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک هرمزگان گفت: درخشش فوق العاده و خیره کننده دانش آموزان دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا بندرعباس با کسب ۲۷ رتبه ( شامل ۱۸رتبه اول،۵ رتبه دوم،۴ رتبه سوم) در مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه بندرعباس و راهیابی به مرحله استانی در سال تحصیلی 99، موجب سربلندی مربیان و اولیا و مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا گردید.

وی، برگزاری مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی را بسیار مفید و ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: جلب اعتماد، نظم، توجه و نوع تشویقات معنوی از عوامل مهم ترغیب دانش آموزان به شرکت در مسابقات قرآن کریم است.

غلامزاده با اشاره به فلسفه ایجاد مدارس علوم و معارف اسلامی بیان داشت: تعمیق باورهای دینی در بین نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی، کادرسازی در عرصه فرهنگ دینی جامعه و گسترش روحیه معنویت در بین نوجوانان و جوانان برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، جذب و تربیت دانش‌آموزان با انگیزه، متعهد و علاقمند به فرهنگ و تمدن و علوم اسلامی از جمله اهداف ایجاد مدارس معارف اسلامی است.

وی ادامه داد: مدارس علوم و معارف اسلامی برای جذب دانش‌آموز، همه ساله از بین فارغ‌التحصیلان سوم راهنمایی از طریق آزمون علمی و گزینش اخلاقی، ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

مدیر دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا بندرعباس بیان داشت: این دانش‌آموزان می‌توانند پس از گذراندن دوره ی متوسطه و پیش‌دانشگاهی و کسب موفقیت در آزمون سراسری، در رشته موردنظر خود ادامه تحصیل دهند و همچنین از آمادگی کافی برای ورود به حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهند بود.

انتهای پیام/ز580

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار