سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر عملیاتی شدن تفاهم نامه های منعقدشده با صنایع غرب بندرعباس در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: تسهیلات خود اشتغالی برای اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اعطا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 02 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، با اشاره به اهمیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، عنوان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی در بدو خدمت ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران با هدف توانمند سازی آنها پیگیری و دنبال شود.

وی افزود: کلیه سهمیه های استخدامی که از سوی دستگاه های اجرایی ویژه فرزندان شهدا و ایثارگران اختصاص می یابد، ضروری است با برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی به صورت کامل جذب گردد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه‌ به محدودیت دستگاه های اجرایی در جذب نیروی انسانی و چابک سازی دولت از ظرفیت های دیگری نظیر تسهیلات خود اشتغالی برای اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار دارد.

رئوفی در همین خصوص اظهار داشت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، مهارت آموزی و کارآفرینی کمک شایانی به بهبود اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران می کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به مشاوره های ارائه شده به فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه اشتغال، تصریح کرد: خروجی مشاوره های ارائه شده به فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه اشتغال آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم نامه های که با صنایع غرب بندرعباس برای اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران انعقاد شده است، افزود: عملیاتی شدن تفاهم نامه های انعقاد شده با صنایع غرب بندرعباس در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پیگیری شود و موانع عملیاتی شدن آنها به کارگروه جهت تصمیم گیری با حضور مدیران صنایع ارائه شود.

رئوفی با تاکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آزادگان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب به صورت ویژه دنبال شود و این مهم در سیره عملی مولای متقیان حضرت علی علیه السلام بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کزد: خروجی جلسات و انجام کار برای مردم که قابل ملموس باشد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/ز550

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار