تابناک-فرماندار شهرستان سیریک گفت: پروژه نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک با وام یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورویی فدراسیون روسیه اکنون در مرحله اجرا قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 01 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد جمالدینی در حاشیه بازدید میدانی از زمین نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی با اشاره به سخنان روز گذشته وزیر نیرو درخصوص دریافت ضمانت‌نامه بانکی استفاده از وام ۱.۲ میلیارد یورویی دولت روسیه، افزود: پروژه نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک با وام یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورویی فدراسیون روسیه اکنون در مرحله اجرا قرار گرفته است.

وی یادآور شد: نیروگاه سیریک به لحاظ جایگاهی که در پایداری شبکه برق جنوب و جنوب شرق کشور دارد، بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان سیریک اضافه کرد: این پروژه از چند سال پیش با هماهنگی به عمل آمده جزو طرح‌هایی محسوب میشود که در گذشته برای استفاده از وام دولتی فدراسیون روسیه در اولویت قرار گرفت.

جمالدینی اضافه کرد:خوشبختانه امروز ضمانتنامه بانکی حسن انجام کار برای استفاده از وام یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورویی دولت روسیه برای اجرای این پروژه را دریافت کردیم و مابقی آن هم طبق قرارداد مربوطه این وام توسط منابع خود ما تامین خواهد شد و امیدواری ما این است که با انجام تشریفات مربوطه از سمت ایران هر چه زودتر کارهای اجرایی این پروژه به شکل معناداری آغاز شود.

انتهای پیام/ز529

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار