معـاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بستک:
تابناک-معـاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بستک از آمادگی ستاد انتخابات این شهرستان برای برگـزاری انتخاباتی پرشور خبر داد و قانـون مداری و رعایت اصل بی طرفی ملاک و معیار اعضای ستاد انتخابات شهرستان بستک دانست.
کد خبر: ۹۴۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 28 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمدی دولخانی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان بستک، انتخابات را مظهر اقتدار کشور برشمرد و تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و با حضور حداکثری مردم در راستای شعار انتخابات ۱۴۰۰ « قانون مداری، رعایت اصل بی طرفی و مشارکت حداکثری» به کار‌ گیریم.

وی تاکید کرد: اجـرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و بایستی با یک برنامه ریزی منسجم تمام تلاش خود را برای صیانت و حراست از آرای مردم که حق الناس هست به کار گیریم.

احمدی دولخانی ابراز داشت: اولویت اعضای ستاد انتخابات، قوانین و آئین نامه های اجرایی انتخابات است، که در این زمینه تمامی اعضای ستاد بایستی اشرافیت و تسلط کامل به قوانین و آیین نامه های اجرایی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بستک خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لازم است که از هم اکنون شرایط شعب اخذ رأی بررسی و بهترین شرایط برای حضور مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان بستک آمـادگی لازم برای برگـزاری انتخاباتی پرشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم را دارد.

در این جلسه مسئولان کمیته های چند گانه ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمن دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بستک که قرار هست در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار گردد معرفی شدند.

انتهای پیام/ز520

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار