استاندار هرمزگان در دیدار با معاونان و مدیران کل استانداری هرمزگان به مناسبت روز پدر:
تابناک-استاندار هرمزگان در دیدار با معاونان و مدیران کل استانداری هرمزگان به مناسبت روز پدر گفت: اخلاق علوی و سیره امیرالمومنین (ع) الگوی رفتاری کارکنان باشد.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 24 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آستانه میلاد امام علی (ع) و روز پدر با معاونان و مدیران کل استانداری هرمزگان دیدار و از زحمات آنان تجلیل کرد.

همتی با تأکید بر حفظ حریم افراد در تمامی شئون زندگی، گفت: سازندگی و توسعه جامعه تنها با احداث جاده، راه، گسترش صنعت و ... محقق نمی شود بلکه حفظ اخلاق، حریم و آبروی مردم از اهمیت بالاتری برخوردار است.


وی در این دیدار ضمن تبریک ولادت سراسر نور مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر، دین مبین اسلام را پاسخگوی تمام عیار نیازهای کنونی بشر در همه حوزه ها عنوان کرد و گفت: بسیاری از کسانی که حتی مسلمان نیستند اما در جست و جوی حقیقت هستند، همان دستورات اسلام را در زندگی و مسیر پیش روی خود دنبال می کنند چرا که هدف غایی انسان های حقیقت جو به اسلام و دستوراتی که این دین بزرگ الهی سفارش کرده است منتهی می شود.

استاندار هرمزگان، بهره گیری از سیره، سلوک و صفات اهل بیت علیهم السلام را عامل گسترش عدالت، آرامش، برکت، آسایش و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: مجموعه مدیران و کارکنان استانداری هرمزگان که تاثیرگذاری آنان بر روی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی بیشتر از سایر افراد و مجموعه هاست، باید در پرورش فضایل اخلاقی در خود و توسعه آن در میان افراد دیگر سرآمد و شاخص باشند.

دکتر همتی با تأکید بر حفظ حریم و آبروی افراد در تمامی شئون زندگی، تصریح کرد: سازندگی و توسعه جامعه تنها با احداث جاده، راه، گسترش صنعت و ... محقق نمی شود بلکه حفظ اخلاق، حریم و آبروی مردم از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: کسانی که از ریختن آبروی یک مسلمان ابایی ندارند، باید بدانند که روزی به این بلا و مصیبت دچار می شوند چرا که این سنت الهی است و به نوعی به مقابله با خدا برخواسته اند.

استاندار هرمزگان، یکی از ویژگی های برجسته اخلاقی امیرالمؤمنین (ع) را حفظ آبروی مردم برشمرد و اضافه کرد: اگر از برملاشدن عیب یا هتک حرمت افراد و افترا به آنان احساس رضایت کردیم ،بدانیم که از انسانیت سقوط کرده ایم و باید این رذیله اخلاقی را از خود دور کنیم.

وی در پایان مدیران حاضر در این نشست را به رعایت اصل مردم داری و رفتار نیک با آنان توصیه و تصریح کرد: مهربانی و خوش رفتاری با مردم از اصول مهم اجرایی است که باید توسط مدیران به کارکنان مجموعه های مختلف اداری تسرّی کند.

دکتر همتی سال جاری را سالی سخت در حوزه اقتصادی عنوان کرد و گفت: مدیران باید شرایط اقتصادی دستگاه ها را برای کارکنان تبیین کنند و قطعا کارکنان شرایط موجود کشور و استان را درک می کنند.

امروز به دستور دکتر همتی، از تمامی کارکنان مرد شاغل در استانداری هرمزگان تجلیل شد.

انتهای پیام/ز۴۹۵

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار