استاندار هرمزگان در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار کشور با استان ها:
تابناک-استاندار هرمزگان بر لزوم پایش وضعیت تولید و مصرف کالا در همه استان ها برای قیمت‌گذاری منطقه‌ای تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 24 February 2021


به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار کشور با استان ها که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اشاره به لزوم پایش وضعیت تولید و مصرف کالا در همه استان ها برای قیمت‌گذاری منطقه‌ای، عنوان کرد: با بررسی میزان تولید و مصرف کالا، استان های همجوار می توانند نیازهای خود به کالاهای مختلف را در یک چرخه مناسب از یکدیگر تامین کنند.

وی ادامه داد: برای این کار لازم است، در قالب منطقه بندی های درست استان ها، قیمت گذاری منطقه ای نیز صورت گیرد.

استاندار هرمزگان بر لزوم فرهنگ سازی و انجام کار رسانه‌ای در زمینه تنظیم بازار تاکید کرد و افزود: باید از طریق کار فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای و گفتگو با مردم، شرایطی را ایجاد کنیم که موجب آرامش در بازار و تعادل در قیمت ها شود.

همتی به تامین کالاهای اساسی برای ایام نوروز در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هرمزگان، از ظرفیت اتحادیه‌های صنفی و شبکه توزیع با نظارت دقیق دستگاه های مسئول، کالاهای اساسی مورد نیاز برای ایام نوروز در هرمزگان با قیمت مصوب به شکل مناسبی عرضه شد.

وی گفت: با توجه به این تجربه خوب باید هرچه بیشتر از ظرفیت اصناف و اتحادیه ها برای تامین و توزیع کالاهای اساسی استفاده کنیم و دولت باید در این زمینه نظارت، هدایت و سیاست گذاری در بازار را انجام دهد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در زمینه ارتقاء کیفیت نان نیز باید چاره اندیشی خوبی صورت گیرد.

انتهای پیام/ز493

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار