شهردار بندرعباس:
تابناک-شهردار بندرعباس گفت: عدالت، مردم داری، حفظ کرامت انسانی و دفاع از حقیقت و حقوق تک تک آحاد جامعه، از یادگارهای ماندگار علم و عمل به سیره آن امام عزیز است.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 24 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، عباس امینی‌زاده با گرامیداشت سیزدهم رجب، سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد، اظهار کرد: بی‌تردید، شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع‌مقدس به عنوان نمادهای اصلی راه و طریقت این امام اهمام بوده و هستند.
وی افزود: حضرت علی(ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلامی(ص) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته است.
امینی‌زاده با اشاره به اینکه عدالت بزرگترین شاخص این امام همام است، افزود: حضرت علی(ع) در مسند قضاوت هیچگاه از عدالت عدول نکرده و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا می‌خواندند.
شهردار بندرعباس ادامه داد: 13 رجب در تاریخ اسلام میلاد کسی است که مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت شناخته می‌شود.
امینی‌زاده با اظهار اینکه حضرت علی(ع) نمونه کامل انسان الهی، الگوی تربیتی اسلام و تبلور عینی تفکر توحیدی است، اضافه کرد: عدالت، مردم داری، حفظ کرامت انسانی و دفاع از حقیقت و حقوق تک تک آحاد جامعه، از یادگارهای ماندگار علم و عمل به سیره آن امام عزیز است.
وی اضافه کرد: ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی‌منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام‌علی(ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام کند.

انتهای پیام/ز490

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار