معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد؛
تابناک-معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تامین تجهیزات و ارتقا سطح حفاظتی و ایمنی سالن مسافری بندر گاه ابوموسی یک دستگاه X-RAY تولید داخلی خریداری و در محل این بندرگاه نصب شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 24 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، "محمد رضا پور رجبی " بابیان اینکه جزیره ابوموسی یکی از جزایره راهبردی و استراتژیک کشور در ابعاد مختلف تجاری، مسافری و صیادی بشمار می آید اظهار داشت: توسعه بندر گاه این جزیره مطابق با سندطرح جامع تدوین شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی در حال انجام است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به لحاظ کثرت تردد شناورهای داخلی و خارجی در این بندرگاه؛ لزوم ارتقاسطح حفاظتی و ایمنی سالن مسافری این جزیره در دستورکارقرارگرفت .

وی افزود: برهمین اساس یک دستگاه X-RAY تجاری سازی شده توسط یک شرکت داخلی خریداری و در محل سالن مسافری این بندرگاه نصب گردید .

این مقام مسئول ارزش ریالی این دستگاه را ۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال اعلام کرد وگفت: با بهره برداری از این دستگاه که توسط همکاران یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی راهبری می شود؛ برروی کلیه اجناس قابل حمل توسط مسافران کنترل حفاظتی و ایمنی صورت خواهد گرفت .

شایان ذکر است؛ جزیره ابوموسی بامساحت ۱۲,۸کیلومتر در جنوبی ترین نقطه کشور واقع شده است.

انتهای پیام/ز487

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار