امام جمعه بندر خمیر عنوان کرد؛
تابناک-امام جمعه بندر خمیر، ایجاد انگیزه و امید در بین مردم را مهمترین وظیفه خطبا دانست.
کد خبر: ۹۴۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 23 February 2021

حجت الاسلام والمسلمین صالحی در جلسه اعطاء احکام ائمه جمعه اهل سنت شهرستان بندر خمیر، عنوان کرد : در ماه با عظمت و ارزشمند رجب قرار داریم و در واقع این ماه سراسر توفیق از جانب خداوند متعال به بنده خود است .

وی بیان داشت : با مشاهده روایات متعددی که در باره قداست و فضیلت ماه رجب از جانب پیامبر اسلام ص و ائمه اطهار علیهم السلام وارده شده است گاهی انسان نگران می شود که خدای ناکرده جزء خاسران این ماه بزرگ الهی قرار نگیرد .

امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت : خداوند در این ماه به دنبال ظرفیت سازی است. انسان ها در طول ایام دیگر سال بواسطه تعلقات برخی از خوبی ها را از دست می دهند ولی خواست خداوند در این ماه این است که همه را در حزب خود قرار دهد .

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با تاکید بر اینکه نکته قابل توجه در این جلسه اهمیت نماز جمعه است ، تصریح کرد : نماز جمعه، سید اوقات است که با شانیت و آن لباسی که خداوند متعال برای او قرار داده است یک روز با عظمت است و در طول روز جمعه ظرفیت بسیار مهم در عرصه سیاسی، اخلاقی و اجتماعی برای بندگان جاری است .

وی افزود : از نگاه اجتماعی یک جامعه مدنی که انسان ها در آن جمع شده اند و زندگی می کنند قرار است همه به سمت خداوند متعال برگردند .

امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت : مهمترین مسئله در بصیرت جایگاه تبیین و شناخت است و بدینوسیله آنچه در نگاه سیاسی و اجتماعی سبب حرکت جامعه خواهد شد .

ایجاد انگیزه و امید در بین مردم؛ مهمترین وظیفه خطبا

حجت الاسلام والمسلمین صالحی اضافه کرد : بعد از سرنگونی حکومت پهلوی یکی از مهمترین ظرفیت در انقلاب اسلامی نماز جمعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اهل سنت و شیعه در انقلاب شریک هستند ، عنوان کرد : همه موظف به حفظ کیان و آبروی انقلاب و آرمان امام هستیم.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر ابراز داشت : مسئله مشارکت مردم در انتخابات در صدر اتفاقات کشور است مردم با حضور خود اثر بخشی خویش را برای آینده کشور و خود رقم خواهند زد .

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خاطرنشان کرد : مهمترین وظیفه که خطبا در جهت آن باید تلاش کنند ایجاد انگیزه و امید در بین مردم است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار