امام جمعه شهرستان رودان:
تابناک-امام جمعه شهرستان رودان گفت: تربیت نسل فردای کشور در کلاس های درس معلمان شکل می گیرد و فرهنگیان باید به دور از درگیری مسائل معیشتی باشد تا زمینه کارآمدی نیروی انسانی کشور را فراهم سازند.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 22 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام مهدی دری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: شیوع بیماری کرونا برنامه آموزشی و فرایند تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: تربیت و شکل گیری شخصیت نسل فردای کشور در کلاس های درس محقق می شود و برای تحقق اهداف کلان نیازمند آن هستیم که معلمان به دور از درگیری مسائل معیشتی، زمینه کارآمدی نیروی انسانی کشور را فراهم سازند.

حجت الاسلام دری تصریح کرد: یک معلم با نشاط می تواند تربیت و تعلیم دانش اموزان را به پیش ببرد و این وظیفه در این شرایط بیماری کرونا، حساس تر و سخت تر شده است.
امام جمعه شهرستان رودان خاطر نشان کرد: یرای پیگیری مسایل مربوط به آموزش و پرورش شهرستان، روزهای یک شنبه هر هفته را به بازدید از مدارس و دیدار با معلمان اختصاص داده ایم.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز
در این دیدار با تقدیر از حمایت های امام جمعه شهرستان رودان از مجموعه آموزش و پرورش، اظهار داشت: در شرایط حساس بیماری کرونا بیش از پیش نیازمند کمک های معنوی و همراهی ائمه جمعه هستیم.
ایرج بیت اللهی افزود: در شرایط بیماری کرونا، معلمان در یک جهاد علمی هستند و با ایثارگری و از خود گذشتگی خود، مسیر تعلیم و تربیت را به پیش می برند.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش دانش آموزان از جمله سخت ترین و خطیر ترین فعالیت هاست که با فراگیر شدن بیماری کرونا، دشواری این کار دوچندان شده است و معلمان هم به صورت حضوری و هم در فضای مجازی مشغول تدریس فرایند یاددهی هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان داشت: رتبه بندی معلمان در بودجه سال ۱۴۰۰ دیده شده است و وزارت آموزش و پرورش در پی اجرای آن تا پایان دولت می باشد .
وی اضافه کرد: با اجرای نظام رتبه بندی در سال آینده، جهش قابل توجهی در ابعاد مالی و معیشتی معلمان ایجادخواهد شمردم در این شرایط سخت بیش از پیش قدردان معلمان هستند/ تربیت نسل آینده کشور در گرو داشتن معلمان با نشاط استد.
بیت اللهی با بیان اینکه معلمان جدای مسایل و مشکلات معیشتی تمام توان خود را در راستای تداوم روند آموزش بکار گرفته اند، اظهار داشت: بیماری کرونا ممکن است توانسته اداره کلاس به روش حضوری را تغییر دهد اما آموزش همچنان با داشتن معلمان خوشفکر و خلاق ادامه دارد و همه باید قدردان معلمان و مدیران باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار