کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان؛
تابناک- کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در خصوص نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب، گفت: نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب بی بدیل است.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 21 February 2021

معصومه هوشمند در گفتگو با خبرنگار تابناک در هرمزگان با بیان اینکه از نشر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب می گذرد بالغ بر یک سال می‌گذرد، اظهارداشت: در طی این مدت سخنان و تحلیل های مختلفی از این بیانیه توسط آحاد و قشرهای مختلف انجام شده و مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نقش جوانان و امید دربیانیه گام دوم انقلاب بی بدیل است، افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون شیطنت های بسیاری توسط آمریکای جنایتکار و تعدادی از دولتهای اروپایی انجام شده تا از ایران کشوری وابسته و مستعمره بسازد چیزی که با تهدید و فشار حاصل نشده و نمی شود .

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، بیان کرد: دشمنان هجمه‌های مختلفی در طول چهل دهه انقلاب به نظام مقدس اسلامی وارد کردند، اگر آن روز چالش با آمریکا برای کوتاه کردن دست عمال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران با رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی و دفاع از پرچم بر افراشته حزب الله و مقاومت در سراسر این منطقه است .

هوشمند با عنوان اینکه دقت و تمرکز بر روی این کلمات تکلیف جوان انقلابی ، اندیشه و تلاش او را مشخص می کند، تصریح کرد: جوان ایرانی باید بداند که آینده سازی کشور توسط آنها محقق می‌شود و ظرفیتهای طبیعی و انسانی کم نظیر و بی نظیری در کشور است .

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها بسیار با غفلت دست اندرکاران ، ظرفیتها بی استفاده و کم استفاده مانده و از فرصتها و داشته ها بهره لازم برده نشده است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه هایی از تاریخ چهل ساله نمی بود بی شک دستاوردهای انقلاب از این بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمان های بزرگ جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی به وجود نمی‌آمد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه مشکلاتی که در حال حاضر در کشور با انها روبرو هستیم با میدان دادن به جوانان نخبه و انقلابی مرتفع می‌شود، گفت: راهی که نسل گذشته تا به کنون طی کرده اند فقط قطعه ای از مسیر افتخار آمیز به سوی آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی بوده است و ادامه این مسیر که به دشواری گذشته نیست باید با همت ،هوشیاری ، سرعت عمل وابتکار جوانان طی شود.

هوشمند با عنوان اینکه جوانان نسل امروز وظیفه برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب عظیم وپایدار را دارند، بیان کرد: محصول تلاش چهل ساله نسل گذشته که اکنون در کشور شاهد هستیم را باید با بهره گیری از مدیران جوان ، اندیشمندان جوان و فعالان جوان در تمام عرصه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی و نیز عرصه های دین و اخلاق ، معنویت وعدالت گسترش دهیم.

وی گفت: جوانان نسل امروز پیرو گام دوم انقلاب اسلامی باید گروه بندی شوند و به حل مشکلات مردم بپردازند وگروههای متکثر خدمت را شکل دهند .

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار