فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛
تابناک-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 14 تن انواع ماهی قاچاق به ارزش 22میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ 20 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سردار "غلامرضا جعفری" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح نصر از وجود انبار انواع ماهی قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در روستای "بوستانو بندرعباس " مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپی مجرب به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 14 تن انواع ماهی فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان 22میلیارد و 500میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.


*کشف 229دستگاه استخراج ارز دیجیتال درهرمزگان*

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف 229کارتن دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه پاوربه ارزش 10میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبر داد.

سردار جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی از وجود یک کانتینر حامل کالای قاچاق در اسکله شهید رجایی مطلع و پیگیری موضوع را به صورت وِیژه در دستور کارقرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از کانتینر 229کارتن دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه پاور قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 10 ميليارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/434

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار