تابناک-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی تا 10 اسفندماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 20 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، رضا کمالی در این خصوص گفت : با توجه به استقبال و درخواست علاقه مندان برای تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره کالاهای فرهنگی که پیش از این تا 26 بهمن ماه اعلام شده بود، این فرصت تا 10 اسفندماه سال جاری تمدید شد.
وی افزود : شناخت عمیق‌تر ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و کاربردی کردن رونق کسب و کارهای فرهنگی با اتکا به ظرفیت های بومی و کمک به شناسایی بازارهای پنهان در حیطه محصولات و خدمات فرهنگی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به موضوعات پیشنهادی در چهار حوزه «کســب و کارهــای فرهنگــی نوپایــه»، «نوشــت افــزار»، «اسباب بازی و عروسک» و «هدایـای فرهنگـی» اشاره کرد و افزود: شـرکت کننـدگان در هر کـدام از بخش هـا می تواننـد محصـولات یـا خدماتـی را به صـورت خلاقانه در بخش های موجـود ارائـه دهنـد.

 

کمالی بیان کرد: پس از اتمام مهلت دریافت آثار، داوری آثار رسیده به دبیرخانه آغاز و اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان تاریخ 14 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در هر بخش سه برگزیده اول تا سوم خواهیم داشت، جوایز نفر اول در هر بخش را بیست میلیون ریال، نفر دوم در هر بخش را پانزده میلیون ریال و نفر سوم در هر بخش را 10 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/ز430

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار